Referent zákaznického servisu a logistiky Stüken s.r.o. - Práce v Hradci .cz

Referent zákaznického servisu a logistiky



Omlouváme se, ale inzerát není veřejný.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Není nutné mít příslušnou praxi - nového kolegu/kolegyni dokážeme zaškolit.
  • Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky, nákupu, zákaznického servisu, ideálně ve výrobní sféře, určitě uvítáme.
  • Naprosto nutná je velmi dobrá znalost AJ nebo NJ (slovem i písmem, úroveň min. B2) + druhý jazyk AJ/NJ alespoň částečně = mírně pokročilá úroveň A2 (alespoň písemnou formou, nemusí být úplně komunikativní).
  • Jedná se o procesování toku informací od zákazníků směrem do firmy (skrze různá zapojená oddělení – plánování, výroba, projektové řízení a další), zadání dat do systému, samostatné sjednávání doprav, komunikace s externí společností ohledně celních náležitostí. Dále pak procesování opačného toku informací – tedy z firmy (od jednotlivých oddělení) směrem k zákazníkovi.

  • Náplň práce:
  • přijímání objednávek od zákazníka a jejich interní zpracování
  • správa zakázek v informačním systému
  • zákaznický servis – příjem a řešení specifických požadavků zákazníků
  • organizace a plánování dodávek, zajištění dopravy zákazníkovi
  • celní řízení (řešeno externě – dopravcem nebo specializovanou firmou)
  • spolupráce a komunikace napříč společností
  • vedení statistik o pohybu zboží

Požadujeme

  • VELMI dobrou znalost AJ/NJ slovem i písmem (úroveň min.B2) + alespoň mírně pokročilou úroveň NJ/AJ (případně jen písemná forma by také stačila)
  • SOU/SŠ s maturitou (obor nerozhoduje)
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office – EXCEL především)
  • praxe v oblasti nákupu, logistiky, zák.servisu bude výhodou, není ale podmínkou – přijmeme i juniora či absolventa s potenciálem pro tuto práci a zaučíme
  • dobré organizační a komunikační schopnosti, svědomitost, spolehlivost a týmovost

Nabízíme

  • 5týdnů dovolené
  • 13tý plat
  • příspěvek na důchodové připojištění (měsíčně)
  • kantýna a závodní jídelna (obědy - 4 jídla na výběr a 55% ceny hradí firma - 33Kč/oběd)
  • jazykové kurzy AJ/NJ dle zájmu a domluvy s nadřízeným (ve skupině, přímo ve firmě, 50% času je třeba si pak napracovat/50% času dává firma z pracovní doby jako další benefit)
  • celofiremní akce 2x ročně (v létě a v zimě večírek)
  • 4x ročně team-buildingové dobrovolné aktivity týmu, dle jejich vlastní volby (finančně podpořeno firmou – 250Kč z útraty vracíme)
  • FLEXI fond pracovní doby (proplácené přesčasové hodiny NEBO možnost čerpat přesčasové hodiny jako placené náhradní volno – po domluvě s nadřízeným)
  • Další informace:
  • jedná se o TH pozici = pevné pracovní jádro 8:15-14:45 kdy je nutno být ve firmě - možnost flexibilně a individuálně řešit příchody a odchody mimo pevné pracovní jádro
  • ve společnosti se komunikuje v AJ nebo NJ (obojí je možné)
  • ve společnosti nejsou agenturní zaměstnanci, všichni kolegové jsou kmenoví
  • benefity platí pro všechny zaměstnance naprosto rovnocenně
  • Možnost nástupu: k 1.5.2019 nebo dle dohody/Vašich možností později
  • Místo výkonu práce: Hradec Králové – Slezské předměstí

Vytvořeno:

on 05.03.2019 at 13:43

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned