Pracovník/ce zákaznické podpory v bankovnictví
Pracovník/ce zákaznické podpory v bankovnictví
Rozšiřujeme náš tým v centru v Hradci Králové!
Máš zájem připojit se do našeho hvězdného týmu a profesně růst? ⭐
Odpověz si na tyto otázky:
? Hledáš stabilní práci?
? Máš maturitu?
? Máš čistý výpis z evidence exekucí?
? Jsi komunikativní a umíš dobře česky?
? Zvládáš práci na PC?
? Chceš se vzdělávat a profesně růst?
6x ANO? Pak máš předpoklady, stát se naším superhrdinou!
Neváhej a napiš nám!
Jaká bude náplň tvojí práce?
Hledáme nového kolegu/kolegyni, která s námi bude poskytovat zákaznický servis.
Vyřizujeme telefonické dotazy klientů s cílem rychle a efektivně pomoci.
Buď si hned s dotazem poradíš, protože budeš od nás řádně proškolen nebo zprostředkuješ odpověď přes příslušná oddělení.
Všemu tě naučíme!
Téma dotazů se točí okolo všeobecných informací, přes ověření konkrétních informací k účtům klientů nebo kdy si klienti neví rady např. s přihlášením do elektronického bankovnictví, aplikace Smart, blokace karet. Také zodpovídáme dotazy ohledně produktů dceřiných společností například penzijního připojištění.
Co od tebe očekáváme?
✔ Dokončené středoškolské vzdělání,
✔ ochota vzdělávat se,
✔ možnost směnovat ranní x odpolední,
✔ samostatnost,
✔ zodpovědnost,
✔ proklientský přístup,
✔ uživatelská znalost na PC a práce v aplikacích,
✔ znalost anglického jazyka.
Co ti můžeme nabídnout?
? Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem,
? práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu,
? motivující finanční ohodnocení,
? propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců pod vedením zkušených lektorů,
? stravenkový paušál ve výši 170,-Kč/den,
? 25 dní dovolené + 5 dní sick days,
? možnost občasné práce z domu (2dny/týden) po zaučení,
? příspěvek na volnočasové aktivity.