Vedení obchodní administrativy a marketingu - Práce v Hradci .cz

Vedení obchodní administrativy a marketingu

Vedení obchodní administrativy a marketingu

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • dobrou úroveň práce na PC (MS Excel, MS Word, MS Outlook, internet)
  • výborné komunikační dovednosti, umění argumentace, příjemné vystupování
  • schopnost samostatného jednání a rozhodování, pečlivost, spolehlivost
  • organizační dovednosti, vedení administrativní agendy, časová flexibilita
  • znalost AJ výhodou
  • ŘP sk. B výhodou

Náplň práce:

  • komunikace s obchodními partnery a klienty
  • spolupráce s vydavatelstvími, produkčními společnostmi apod.
  • webový marketing, psaní krátkých reklamních textů a PR článků
  • návrhy a realizace reklamních a propagačních materiálů
  • tvorba a vyhodnocování marketingových statistik
  • administrativní činnost
  • týmová práce

Nabízíme:

  • výrazně nadprůměrná mzda v regionu s možností dalšího rychlého růstu
  • práce na HPP
  • profesní růst (aktivní účast na chodu firmy, školení)
  • zajímavá práce v dynamickém týmu a příjemném prostředí

Zajímavé zaměstnanecké výhody:

  • sick days, mobilní telefon s paušálem, stravenky
  • příspěvek na sport a vitamíny

  • Nástup možný ihned

  • Společnost HÖGNER s.r.o. se zabývá dovozem zboží ze zahraničí a následným VO, MO i přímým on-line prodejem na území České a Slovenské republiky. Silnými stránkami společnosti je využívání nejmodernějším komunikačních technologií, výrazná orientace na potřeby koncového zákazníka (jen v ČR má spol. již 250.000 zákazníků) a aplikace nejnovějších marketingových nástrojů.


Vytvořeno:

dne 19.04.2018 v 0:00

Místo práce:

Hradec Králové

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

dohodou

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa
  • Marketing
  • Media, reklama a PR
  • Obchod a Prodej

Odpovědět na inzerát