Konzultant informačního systému na HPP – oblast lidské zdroje (HR, mzdy) - Práce v Hradci .cz

Konzultant informačního systému na HPP – oblast lidské zdroje (HR, mzdy)

Konzultant informačního systému na HPP – oblast lidské zdroje (HR, mzdy)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru?

Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení ale troufáte si na víc?

Baví vás IT, ale nechcete programovat?

Víte, že být konzultantem je zajímavá profese na pomezí IT a managementu?

Baví vás komunikovat s lidmi a učit se stále nové věci?


  • Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici konzultanta informačního systému Orsoft Open do týmu se zaměřením na řízení lidských zdrojů (HR, mzdy)

Co budete dělat?

  • Radit uživatelům, jak náš program pro Personalistiku a Mzdy optimálně používat.
  • Pomáhat pracovníkům mzdových účtáren a personálních oddělení lépe řešit své činnosti.
  • Analyzovat požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení.
  • Řešit problémy uživatelů po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením.
  • Spolupracovat s vývojáři na návrhu nových funkcí systému.
  • Testovat přidělené moduly podnikového informačního systému.
  • Implementovat, tj. instalovat, nastavovat a školit software u zákazníků.

Co od vás očekáváme?

  • Vzdělání nebo praxi v oboru podnikové ekonomiky, HR nebo informatiky, zájem o svět podnikových procesů a IT.
  • Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více. Znalost některého programu pro zpracování mezd výhodou.
  • Flexibilitu, analytické myšlení, komunikační schopnosti, ochotu se učit.
  • Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost.
  • Řidičský průkaz.

Co nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr – 40tihodinový týdenní úvazek.
  • Rostoucí platové ohodnocení na základě výsledků.
  • Pracoviště v centru Hradce Králové.
  • Získání praktických zkušeností od zkušených kolegů i zpětné vazby od zákazníků z řady oborů, z celé České republiky.
  • Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Týden dovolené navíc po zapracování.
  • Příležitost k odbornému rozvoji a získání praktických zkušeností firemního know-how i formou odborných kurzů.
  • Možnost kariérního postupu od junior konzultanta, přes senior konzultanta k analytikovi nebo vedoucímu projektů.
  • Používáme nejmodernější informační technologie (Microsoft Office 365, CRM, cloud, sociální sítě).
  • Notebook, služební telefon, nápoje na pracovišti.

Vytvořeno:

dne 15.08.2019 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned