Konzultant informačního systému na HPP – oblast mzdy a personalistika (HR, řízení lidského kapitálu) - Práce v Hradci .cz

Konzultant informačního systému na HPP – oblast mzdy a personalistika (HR, řízení lidského kapitálu)

Konzultant informačního systému na HPP – oblast mzdy a personalistika (HR, řízení lidského kapitálu)

  • Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení ale troufáte si na víc?
  • Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru?
  • Víte, že být konzultantem je zajímavá profese na pomezí IT a managementu
  • Baví vás komunikovat s lidmi a učit se stále nové věci?


    Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici konzultanta informačního systému Orsoft Open do týmu se zaměřením na řízení lidských zdrojů (HR, mzdy)


    Co budete dělat?

    • Radit uživatelům, jak náš program pro Personalistiku a Mzdy optimálně používat.
    • Pomáhat pracovníkům mzdových účtáren a personálních oddělení lépe řešit své činnosti.
    • Analyzovat požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení.
    • Řešit problémy uživatelů po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením.
    • Spolupracovat s vývojáři na návrhu nových funkcí systému.
    • Testovat přidělené moduly podnikového informačního systému.
    • Implementovat, tj. instalovat, nastavovat a školit software u zákazníků.


    Co od vás očekáváme?

    • Ideálně zkušenost ze mzdové účtárny, se zpracováním mezd.
    • Vzdělání nebo praxi v oboru podnikové ekonomiky, HR nebo informatiky, zájem o svět podnikových procesů a IT.
    • Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více. Znalost některého programu pro zpracování mezd výhodou.
    • Flexibilitu, analytické myšlení, komunikační schopnosti, ochotu se učit.
    • Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost.
    • Řidičský průkaz.


    Co nabízíme?

    • Hlavní pracovní poměr - 40tihodinový týdenní úvazek.
    • Rostoucí platové ohodnocení na základě výsledků.
    • Pracoviště v centru Hradce Králové.
    • Získání praktických zkušeností od zkušených kolegů i zpětné vazby od zákazníků z řady oborů, z celé České republiky.
    • Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky.
    • Pružnou pracovní dobu.
    • Týden dovolené navíc po zapracování.
    • Příležitost k odbornému rozvoji a získání praktických zkušeností firemního know-how i formou odborných kurzů.
    • Možnost kariérního postupu od junior konzultanta, přes senior konzultanta k analytikovi nebo vedoucímu projektů.
    • Používáme nejmodernější informační technologie (Microsoft Office 365, CRM, cloud, sociální sítě).
    • Notebook, služební telefon, nápoje na pracovišti.

    Vytvořeno:

    d  11.10.2019 0:00

    Vzdělání:

    neuvedeno

    Možný nástup:

    ihned

    Odpovědět na inzerát