Specialista zákaznické linky - Práce v Hradci .cz

Specialista zákaznické linky

Specialista zákaznické linky

Úvod a popis pracovní náplně

  • Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické linky. Jsme stabilní, rychle se rozrůstající firma, která zajišťuje zákaznickou linku pro významného klienta.

  • Jaká je náplň této pozice? Úkolem Specialisty zákaznické linky je především orientovat se na zákazníkův dotaz a správné řešení. Dotazy přicházejí v telefonické či písemné formě (emaily, SMS, dotazy ze sociálních sítí). Důkladné proškolení a udržování znalostí formou dalších školení jsou samozřejmostí. Nejsou proto potřeba speciální znalosti – vše Vás naučíme. Provozní doba zákaznické linky je od 8:00 do 18:00h, směny dle dohody. Nabízíme plný i zkrácený úvazek.

Požadujeme

  • Komunikační dovednosti
  • Ochota učit se novým věcem
  • Znalost práce na PC
  • Dobrý písemný projev
  • Svědomitost a spolehlivost

Nabízíme

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Možnost zkráceného úvazku na HPP
  • Příležitost i pro osoby ZTP
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Pestrou pracovní náplň
  • Moderní pracovní prostředí
  • Jisté firemní benefity (stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na volnočasové aktivity)
  • Dotovaný firemní tarif
  • Dobře naladěný kolektiv
  • Nástup možný ihned

Vytvořeno:

dne 24.09.2020 v 0:00

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

Nástup možný ihned

Práce vhodná pro ZTP


Odpovědět na inzerát