Frontend developer - Práce v Hradci .cz

Frontend developer

Frontend developer

Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě s použitím Model Driven Architecture. 

 

Co budete mít na starost?

  • Rozvoj a podporu projektů celních systémů
  • Podílení se na tvorbě klientských částí komplexních IS systémů
  • Využití interních frameworků pro vývoj klientských aplikací
  • Návrh logické stavby uživatelského rozhraní aplikací
  • Návrh a vytváření webového UI v interním modelovacím nástroji
  • Analýzu  uživatelských požadavků a návrh nových funkčností a nových UI komponent
  • Modelování funkcí IS, objektů, jejich vztahů a spolupráce
  • Spolupráci na tvorbě uživatelských a školících příruček
  • Spolupráci na tvorbě testovací dokumentace

 

V jakém týmu budete pracovat?

Vývojový tým je sestaven z front-end a back-end vývojářů (tvorba modelu) a testerů, kteří spolupracují s business analytiky a product ownerem. Vývojáři pracují ve scrumu se 14-ti denními sprinty. Menší tým nám umožňuje mít neformální vztahy a atmosféru, na kterých pracujeme i mimo office u pivka či týmových aktivit. Najdeš mezi námi i hodně cyklistů.

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
  • Zkušenost s programováním / skriptováním, schopnost algoritmizace
  • Zkušenost s JavaScript, HTML, CSS
  • Zkušenost s XML (XSD) a JSON
  • Zkušenost s používáním verzovacích nástrojů (GIT)
  • Znalost SQL
  • Schopnost a ochota se učit nové věci (interní frameworky, nástroje a postupy)
  • Analytické myšlení, samostatnost a flexibilita, současně schopnost práce v týmu, dobré komunikační schopnosti
  • Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Rejstříku trestů)

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

 

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.


Vytvořeno:

dne 04.03.2021 v 15:44

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned

Odpovědět na inzerát