- Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení ale troufáte si na víc?
- Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru?
- Baví vás IT, ale nechcete programovat?
- Zajímá vás, jak věci okolo nás fungují a proč?
- Víte, že analytik spojuje světy legislativy a práva, řízení procesů a IT?
Co budete dělat:
- Sledovat aktuální pracovně-právní legislativu.
- Spolu s kolegy – konzultanty a vývojáři – navrhovat potřebné úpravy a změny v našem personálním a mzdovém software tak, aby byl stále aktuální a efektivní.
- Analyzovat nové požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení.
- Komunikovat s uživateli ohledně specifických problémů a námětů na změny software po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením.
- Spolupracovat s kolegy konzultanty a vývojáři na vylepšování systému.
- Testovat nové připravované verze HR modulu.
- Psát dokumentaci a školit novinky v HR software pro kolegy i zákazníky.
Co od vás očekáváme?
- Vzdělání nebo praxi v HR oddělení nebo informatice, zájem o svět podnikových procesů a IT.
- Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více. Znalost některého programu pro zpracování mezd výhodou.
- Analytické myšlení, komunikační schopnosti, houževnatost, ochotu se učit.
- Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost.
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr – 40tihodinový týdenní úvazek.
- Rostoucí mzdu na základě výsledků.
- Pracoviště v centru Hradce Králové.
- Kompletní zaškolení – získání praktických dovedností od zkušených kolegů i formou odborných kurzů.
- Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky.
- Pružnou pracovní dobu, možnost občasné práce z domova a týden dovolené navíc.
- Notebook, služební telefon, stravenková karta a nápoje na pracovišti jsou samozřejmostí.
Pokud vás naše nabídka zaujala, napište nám na kontaktní formulář na tomto webu nebo mailem na ortex@ortex.cz.