• Pracujete ve mzdové účtárně nebo HR oddělení ale troufáte si na víc?   
  • Máte ekonomické vzdělání, ale chcete zkusit jinou kariéru?   
  • Baví vás IT, ale nechcete programovat?  
  • Zajímá vás, jak věci okolo nás fungují a proč? 
  • Víte, že analytik spojuje světy legislativy a práva, řízení procesů a IT?   

Co budete dělat:

  • Sledovat aktuální pracovně-právní legislativu.   
  • Spolu s kolegy – konzultanty a vývojáři – navrhovat potřebné úpravy a změny v našem personálním a mzdovém software tak, aby byl stále aktuální a efektivní. 
  • Analyzovat nové požadavky, tedy zjišťovat potřeby zákazníků a navrhovat pro ně řešení.  
  • Komunikovat s uživateli ohledně specifických problémů a námětů na změny software po telefonu (hotline) i vzdáleným připojením.  
  • Spolupracovat s kolegy konzultanty a vývojáři na vylepšování systému.   
  • Testovat nové připravované verze HR modulu.   
  • Psát dokumentaci a školit novinky v HR software pro kolegy i zákazníky. 

Co od vás očekáváme?

  • Vzdělání nebo praxi v HR oddělení nebo informatice, zájem o svět podnikových procesů a IT.  
  • Dobrou uživatelskou znalost práce s počítačem (Office, internet), ideálně více. Znalost některého programu pro zpracování mezd výhodou.   
  • Analytické myšlení, komunikační schopnosti, houževnatost, ochotu se učit.   
  • Aktivní přístup, schopnost práce v týmu, spolehlivost.   

Co nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr – 40tihodinový týdenní úvazek.   
  • Rostoucí mzdu na základě výsledků.
  • Pracoviště v centru Hradce Králové.
  • Kompletní zaškolení – získání praktických dovedností od zkušených kolegů i formou odborných kurzů.
  • Přátelské, stabilní prostředí a smysluplnou činnost pro reálné zákazníky.
  • Pružnou pracovní dobu, možnost občasné práce z domova a týden dovolené navíc.
  • Notebook, služební telefon, stravenková karta a nápoje na pracovišti jsou samozřejmostí.

Pokud vás naše nabídka zaujala, napište nám na kontaktní formulář na tomto webu nebo mailem na ortex@ortex.cz.


ORTEX spol. s r.o.