Jak to teď máme:
Největší tým v rámci oddělení Financí je účtárna, kterou vede naše Martina. K sobě má fakturantky, účetní či asistentky. A do tohoto týmu by se nám hodil/a další účetní. Budeš to ty?
Umíme si představit absolventa/ku z účta nebo již zkušenějšího člověka s ekonomickým vzděláním. Jsme otevřeni i částečnému úvazku na 5 či 6 hodin s možností rozšíření na plný.
Tým účtárny se stará o správné finanční transakce, zaúčtování, vystavování faktur, ale taky řešení vratek našich zákaznic, dohledávání plateb, hlídání splatností a mnoho a mnoho dalšího. A rovnou musíme zmínit, že svět e-commerce je hodně rychlý.
Co tě s námi čeká:
- budeš pracovat v projektovém systému Asana – vyřizování tiketů – požadavky na ekonomické oddělení (třeba dohledání platby)
- budeš komunikovat nejen v rámci týmu, ale i napříč firmou se zadavateli tiketů
- pracovat také budeš v K2, máš s tímto systémem zkušenosti?
- účtování běžných účetních operací
- kontrola náležitostí účetních a daňových dokladů a jejich evidece
- párování plateb, tvorba příkazů a jejich kontrola
- provádění měsíčních kontrol v účetnictví
- spolupráce na roční měsíční a roční účetní závěrce
- rekonciliace účtů
Bez čeho se neobejdeš:
- maturita z účetnictví nebo ekonomického vzdělání s praxí min. 3 let
- důležitá je chuť se učit, odpovědnost, pečlivost, samostatnost a aktivní přístup (toho si ceníme a očekáváme, nejsou to jen slova)
- pokročilá práce s tabulkovými editory (u nás máme celý balíček Office 365, tedy Excel)
Co je výhodou:
- pokud znáš fungování e-shopu, tak je to velké plus
- uživatelská znalost Asany, není podmínkou, naučíme tě to
- uživatelská znalost práce v K2, není podmínkou, všechny účetní programy jsou podobné a stačí se rozkoukat
Co ti umíme nabídnout:
- získání zkušeností v jednom z největších online e-shopů se spodním prádlem ve střední Evropě a možnost nahlédnout do jeho zákulisí
- spolupráci na HPP
- férovou odměnu
- prostor pro realizaci vlastních nápadů, odpovědnost
- profesní a osobnostní rozvoj – pro kariérní postup jsou ti dveře otevřeny
Co by tě ještě mohlo zajímat:
- máme kanceláře v Náchodě, najdeš nás i v Praze v Holešovicích kde a v Ostravě
- je nás více jak 300 (máme marketingové specialisty, fashion specialisty, kolegyně na expedici, IT specialisty, projektové managery, grafiky, kolegy na expedici a mnoho dalších)
- máme pružnou pracovní doba a možnost home office, i když zrovna ekonomické oddělení je častěji v kanceláři
- máme 20+7 dnů dovolené
- příspěvek na stravné
- Multisportku
- zaměstnaneckou slevu na naše produkty či do partnerských e-shopů
- jeden z mnoho dalších benefitů je třeba i masáž na pracovišti (jezdí za námi přímo naši maséři) nebo vzdělávání v SEDUO
A jak bude probíhat výběrové řízení:
Pokud tvé zkušenosti budou shodné s našimi min. požadavky, určitě si zavoláme.
Osobně se potkáme až při druhém kole, kde dojde na práci s Excelem, dotazy kolem účetnictví.
A na závěr si dáme vědět, buď s nabídkou nebo zpětnou vazbou.
TVOŘ S NÁMI ASTRATEX.
Společně zvládneme velké věci! Ozvi se nám