Jak to teď máme: 

Největší tým v rámci oddělení Financí je účtárna, kterou vede naše Martina. K sobě má fakturantky, účetní či asistentky. A do tohoto týmu by se nám hodil/a další účetní. Budeš to ty?

Umíme si představit absolventa/ku z účta nebo již zkušenějšího člověka s ekonomickým vzděláním. Jsme otevřeni i částečnému úvazku na 5 či 6 hodin s možností rozšíření na plný.

Tým účtárny se stará o správné finanční transakce, zaúčtování, vystavování faktur, ale taky řešení vratek našich zákaznic, dohledávání plateb, hlídání splatností a mnoho a mnoho dalšího. A rovnou musíme zmínit, že svět e-commerce je hodně rychlý.

Co tě s námi čeká:

  • budeš pracovat v projektovém systému Asana – vyřizování tiketů – požadavky na ekonomické oddělení (třeba dohledání platby)
  • budeš komunikovat nejen v rámci týmu, ale i napříč firmou se zadavateli tiketů
  • pracovat také budeš v K2, máš s tímto systémem zkušenosti?
  • účtování běžných účetních operací
  • kontrola náležitostí účetních a daňových dokladů a jejich evidece
  • párování plateb, tvorba příkazů a jejich kontrola
  • provádění měsíčních kontrol v účetnictví
  • spolupráce na roční měsíční a roční účetní závěrce
  • rekonciliace účtů


Bez čeho se neobejdeš:

  • maturita z účetnictví nebo ekonomického vzdělání s praxí min. 3 let
  • důležitá je chuť se učit, odpovědnost, pečlivost, samostatnost a aktivní přístup (toho si ceníme a očekáváme, nejsou to jen slova)
  • pokročilá práce s tabulkovými editory (u nás máme celý balíček Office 365, tedy Excel)


Co je výhodou:

  • pokud znáš fungování e-shopu, tak je to velké plus
  • uživatelská znalost Asany, není podmínkou, naučíme tě to
  • uživatelská znalost práce v K2, není podmínkou, všechny účetní programy jsou podobné a stačí se rozkoukat


Co ti umíme nabídnout:

  • získání zkušeností v jednom z největších online e-shopů se spodním prádlem ve střední Evropě a možnost nahlédnout do jeho zákulisí
  • spolupráci na HPP
  • férovou odměnu
  • prostor pro realizaci vlastních nápadů, odpovědnost
  • profesní a osobnostní rozvoj – pro kariérní postup jsou ti dveře otevřeny


Co by tě ještě mohlo zajímat:

  • máme kanceláře v Náchodě, najdeš nás i v Praze v Holešovicích kde a v Ostravě
  • je nás více jak 300 (máme marketingové specialisty, fashion specialisty, kolegyně na expedici, IT specialisty, projektové managery, grafiky, kolegy na expedici a mnoho dalších)
  • máme pružnou pracovní doba a možnost home office, i když zrovna ekonomické oddělení je častěji v kanceláři
  • máme 20+7 dnů dovolené
  • příspěvek na stravné
  • Multisportku
  • zaměstnaneckou slevu na naše produkty či do partnerských e-shopů
  • jeden z mnoho dalších benefitů je třeba i masáž na pracovišti (jezdí za námi přímo naši maséři) nebo vzdělávání v SEDUO

A jak bude probíhat výběrové řízení:

Pokud tvé zkušenosti budou shodné s našimi min. požadavky, určitě si zavoláme.
Osobně se potkáme až při druhém kole, kde dojde na práci s Excelem, dotazy kolem účetnictví.
A na závěr si dáme vědět, buď s nabídkou nebo zpětnou vazbou.


TVOŘ S NÁMI ASTRATEX.

Společně zvládneme velké věci! Ozvi se nám 


ASTRATEX a.s.