Rozšiřujeme náš tým v centru v Hradci Králové! 

Máš zájem připojit se do našeho hvězdného týmu a profesně růst? ⭐

Odpověz si na tyto otázky:

Hledáš stabilní práci?

Máš maturitu?

Máš čistý výpis z evidence exekucí?

Jsi komunikativní a umíš dobře česky?

Zv​​​​​​ládáš práci na PC? 

Chceš se vzdělávat a profesně růst?

6x ANO? Pak máš předpoklady, stát se naším superhrdinou! 

Neváhej a napiš nám! 

Jaká bude náplň tvojí práce?

Hledáme nového kolegu/kolegyni, která s námi bude poskytovat zákaznický servis.

Vyřizujeme telefonické dotazy klientů s cílem rychle a efektivně pomoci.

Buď si hned s dotazem poradíš, protože budeš od nás řádně proškolen nebo zprostředkuješ odpověď přes příslušná oddělení.

Všemu tě naučíme!

Téma dotazů se točí okolo všeobecných informací, přes ověření konkrétních informací k účtům klientů nebo kdy si klienti neví rady např. s přihlášením do elektronického bankovnictví, aplikace Smart, blokace karet. Také zodpovídáme dotazy ohledně produktů dceřiných společností například penzijního připojištění.

Co od tebe očekáváme?

✔ Dokončené středoškolské vzdělání, 

✔ ochota vzdělávat se,

✔ možnost směnovat ranní x odpolední,

✔ samostatnost,

✔ zodpovědnost,

✔ proklientský přístup,

✔ uživatelská znalost na PC a práce v aplikacích,

✔ znalost anglického jazyka.

Co ti můžeme nabídnout?

? Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem, 

? práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu,

? motivující finanční ohodnocení,

? propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců pod vedením zkušených lektorů,

? stravenkový paušál ve výši 170,-Kč/den,

? 25 dní dovolené + 5 dní sick days,

? možnost občasné práce z domu (2dny/týden) po zaučení,

? příspěvek na volnočasové aktivity.


Go Digital! s.r.o.