Kariéra v T-Mobile tě volá

Hledáš práci, která tě bude naplňovat a motivovat? Naskoč do našeho týmu péče o zákazníky. Práce na zákaznickém centru už dávno není jen nuda a šeď bez možnosti růstu a pokud jsi komunikativní, bude tě to s námi jednoduše bavit. Na konci inzerátu najdeš video, ve kterém ti ukážeme, jak to u nás chodí.

Je pro nás důležité, aby tě práce u nás těšila, proto ji dokážeme náležitě ocenit. Nástupní mzda včetně bonusů je 38 000 Kč, ale kromě toho tě čeká i možnost kariérního posunu, postupné navyšování mzdy a nezastropované bonusy, se kterými se ti nejlepší dostanou klidně i na 50 000 Kč. Pracujeme od pondělí do pátku v rozmezí 7:45 - 21:00 na klasických směnách 8,5 hodin denně a víkendy u nás patří odpočinku.

Našim nabízíme to nejlepší

  • Smartphone: Vyber si telefon a získej na něj kompenzaci každé 3 roky v hodnotě do 23 100 Kč.
  • Zaměstnanecký tarif: Datuj neomezeně, volej a SMSkuj neomezeně! Je jedno, zda na soukromé nebo pracovní účely.
  • Bonusy a odměny: Šikovnost se cení! A to odměnami za individuální výkon.
  • T-Mobile slevy: Využij slevy až -75 % na 8 T-Mobile služeb pro rodinu a blízké.
  • Po zaučení a dohodě s nadřízeným možnost využití částečného home-office.
  • Slevy u partnerů: Užij si zlevněné ceny u našich partnerů.
  • Akciový program Shares2You: Staň se akcionářem skupiny Deutsche Telekom a čerpej výhody s tím spojené.
  • Dovolená a oddych: 6 týdnů dovolené a 1 den na dobročinnou činnost.
  • MultiSport: Sportuj nebo se zrelaxuj se svými nejbližšími zdarma či se slevami díky zvýhodněné kartě MultiSport.
  • uLékaře.cz: Využij bezplatnou online prevenci a možnost objednání se ke zdravotním specialistům pro tebe i celou tvoji rodinu.
  • Zdravotní péče: Dbej o své zdraví za zvýhodněnou cenu s nadstandardní péčí v našem smluvním zařízení.
  • Vzdělávání a rozvoj: Rozšiř své obzory s interní T-Univerzitou, která nabízí bohatý výběr kurzů pro osobností a kariérní rozvoj.
  • Cafeteria: Benefity v hodnotě až 15 000 Kč ročně – služby z oblasti sportu a kultury, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy.
  • Den pro dobrý skutek: Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnické činnosti v neziskových organizacích a přispět tak společně s námi společenské odpovědnosti.
  • Psychologická poradna: Čelíš potížím v soukromém nebo pracovním životě? Poraď se s odborníkem přes telefon nebo online.
  • Stravenkový paušál: Pochutnej si na skvělém obědě s příspěvkem 107 Kč na každý pracovní den.
  • Penzijní spoření: Připrav se na podzim života s příspěvkem na pojištění po 12 odpracovaných měsících.

Co tě čeká?

  • Staneš se partnerem našich zákazníků a budeš vyřizovat jejich telefonické dotazy.
  • Zákazníky budeš seznamovat se stávajícími i novými technologiemi a službami. Už dávno nenabízíme jen volání i internet.
  • Nedílnou součástí tvé práce bude i nabídka našich produktů tak, aby zákazník využíval to nejlepší řešení pro sebe a svou rodinu.
  • Než se dostaneš do kontaktu se zákazníkem, nejprve tě během prvních týdnů řádně proškolíme.
  • Pracujeme v týmech, takže zejména ze začátku budeš mít po ruce vždy zkušenějšího kolegu, který ti rád se vším poradí a poskytne ti veškerou podporu, aby ses u nás cítil dobře.

Každý je u nás vítán

Naši zaměstnanci cítí, že jim u nás nabízíme rovnocenné příležitosti v oblasti zaměstnání i kariérního rozvoje bez ohledu na věk, pohlaví a genderovou identitu, tělesné a duševní schopnosti, národnost, sociální a etnický původ, politické názory, náboženství a světový názor. Z toho máme velkou radost. Jsme odhodláni se neustále zlepšovat a vytvářet bezpečné pracovní prostředí pro všechny.

 

Co tě čeká

  1. Zaujala tě pracovní nabídka? Vyplň přihlašovací formulář a dej nám o sobě vědět.
  2. Informace, které nám o sobě zašleš, posoudíme a ozveme se ti za každých okolností.
  3. S vybranými uchazeči se spojíme a upřesníme si detaily.
  4. Pohovor je pro nás oboustrannou příležitostí, abychom se mohli lépe poznat.
  5. O výsledku pohovoru tě budeme co nejdříve informovat. Úspěšní kandidáti obdrží pracovní nabídku.

 

Podívej se ve videu, jak to u nás chodí a vypadá


Zákaznické centrum T-Mobile