Co má u nás vedoucí služeb pro rodinu na starosti?
- zajišťuje na Hradecku realizaci dvou služeb – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi dle Zákona o sociálních službách a programu „Učí (se) celá rodina“ dle Zákona o sociálně právní ochraně dětí
- koordinuje přímou práci v rodinách, přijímá nové klienty do programů a sám si vede několik klientů (dle své kvalifikace buď jako sociální pracovník, nebo jako pedagog),
- vede cca 7členný tým sociálních pracovníků a pedagogů – personálně i metodicky,
- koordinuje proces přijímání a zaškolování nových pracovníků v programu, podílí se na tvorbě metodik, dodává podklady pro rozvoj programu a jeho evaluaci, je zapojen do projektů, které rozvíjí kvalitu programu,
- podílí se na propagaci a medializaci programu i organizace,
- je členem manažerského týmu organizace a podílí se na jejím strategickém řízení.
Co od nové kolegyně / kolegy očekáváme?
- základem je trestní bezúhonnost a odpovídající kvalifikace, tzn. VOŠ nebo VŠ vzdělání splňující podmínky pro výkon profese sociálního nebo pedagogického pracovníka dle Zákona č. 359/1999Sb., o sociálně právní ochraně dětí,
- hledáme ale zároveň člověka, který má empatický a pozitivní přístup k rodinám se specifickými potřebami,
- někoho, pro koho požadavky jako „flexibilita, loajalita a schopnost přijmout osobní zodpovědnost“ nejsou pouhou frází,
- potřebujeme, aby náš nový kolega / kolegyně měl/a schopnost sebereflexe, otevřené komunikace a dobrý time management, no a také dobré manažerské dovednosti nebo vážný zájem je rozvíjet,
- nemělo by ho příliš stresovat, že bude pracovat v týmu, ale dost často i samostatně,
- k tomu všemu by mu mělo dělat radost cestování, alespoň po regionu Hradecka.
Proč právě k nám?
- pracovní čas si můžete plánovat sami s ohledem na vaše potřeby a možnosti,
- získáte zkušený tým přátelských kolegů, kteří vám pomohou při zaškolování a budou vám oporou na každém vašem kroku,
- stanete se součástí organizace, která je odvážná, profesionální a lidská a která staví na týmovosti a spolupráci,
- nabízíme práci na plný úvazek s nástupním platem 38 000 Kč, po zkušební době možnost osobního ohodnocení,
- u nás budete mít možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize, metodické konzultace,
- dáme Vám příležitost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace.
K tomu máme pro vás ještě několik benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy a školení, Příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna.
Chcete se k nám přidat?
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a napište nám něco o sobě formou motivačního dopisu, ať se můžeme začít těšit na osobní setkání s Vámi. To vše do 30. 04. 2024 na e-mail matouskova.aufori@gmail.com.
Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.
Těšíme se na vás!