Co má u nás vedoucí služeb pro rodinu na starosti?

  • zajišťuje na Hradecku realizaci dvou služeb – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi dle Zákona o sociálních službách a programu „Učí (se) celá rodina“ dle Zákona o sociálně právní ochraně dětí
  • koordinuje přímou práci v rodinách, přijímá nové klienty do programů a sám si vede několik klientů (dle své kvalifikace buď jako sociální pracovník, nebo jako pedagog),
  • vede cca 7členný tým sociálních pracovníků a pedagogů – personálně i metodicky,
  • koordinuje proces přijímání a zaškolování nových pracovníků v programu, podílí se na tvorbě metodik, dodává podklady pro rozvoj programu a jeho evaluaci, je zapojen do projektů, které rozvíjí kvalitu programu,
  • podílí se na propagaci a medializaci programu i organizace,
  • je členem manažerského týmu organizace a podílí se na jejím strategickém řízení.

Co od nové kolegyně / kolegy očekáváme?

  • základem je trestní bezúhonnost a odpovídající kvalifikace, tzn. VOŠ nebo VŠ vzdělání splňující podmínky pro výkon profese sociálního nebo pedagogického pracovníka dle Zákona č. 359/1999Sb., o sociálně právní ochraně dětí,
  • hledáme ale zároveň člověka, který má empatický a pozitivní přístup k rodinám se specifickými potřebami,
  • někoho, pro koho požadavky jako „flexibilita, loajalita a schopnost přijmout osobní zodpovědnost“ nejsou pouhou frází,
  • potřebujeme, aby náš nový kolega / kolegyně měl/a schopnost sebereflexe, otevřené komunikace a dobrý time management, no a také dobré manažerské dovednosti nebo vážný zájem je rozvíjet,
  • nemělo by ho příliš stresovat, že bude pracovat v týmu, ale dost často i samostatně,
  • k tomu všemu by mu mělo dělat radost cestování, alespoň po regionu Hradecka.

Proč právě k nám?

  • pracovní čas si můžete plánovat sami s ohledem na vaše potřeby a možnosti,
  • získáte zkušený tým přátelských kolegů, kteří vám pomohou při zaškolování a budou vám oporou na každém vašem kroku,
  • stanete se součástí organizace, která je odvážná, profesionální a lidská a která staví na týmovosti a spolupráci,
  • nabízíme práci na plný úvazek s nástupním platem 38 000 Kč, po zkušební době možnost osobního ohodnocení,
  • u nás budete mít možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize, metodické konzultace,
  • dáme Vám příležitost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace.

K tomu máme pro vás ještě několik benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy a školení, Příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna.

Chcete se k nám přidat?

Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a napište nám něco o sobě formou motivačního dopisu, ať se můžeme začít těšit na osobní setkání s Vámi. To vše do 30. 04. 2024 na e-mail matouskova.aufori@gmail.com.

Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.

Těšíme se na vás!


Aufori, o.p.s.