Abychom mohli našim zákazníkům v zahraničí poskytovat plnou podporu, sestavujeme nový tým specialistů na péči o zákazníky, kteří budou poskytovat zákaznickou podporu v každé zemi a zároveň se částečně zapojí do marketingových aktivit. Pro začátek hledáme novou kolegyni, která bude mít na starosti zákazníky v Polsku. 

Pokud máte vášeň pro pomoc druhým, znalost polského maloobchodního trhu a rádi byste se podíleli na rozvoji nových marketingových aktivit, pak jste ten pravý člověk, který se k nám může přidat! 

Co budete dělat: 

Péče o zákazníky 

jako součást týmu našeho call centra budete zodpovědní za poskytování péče o zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů nebo e-mailu. 

budete pomáhat zákazníkům tím, že jim budete poskytovat užitečné informace a odpovídat na jejich dotazy. 

dotazy zákazníků se většinou týkají stavu objednávky, vrácení zboží nebo doporučení 

co chceme, je spokojený zákazník 

Příležitostně se bude jednat o překladatelskou práci, většinou 

Marketingové překlady 

překlady produktů zveřejněných na webových stránkách 

Marketing 

budete spolupracovat s globálním marketingovým týmem na různých marketingových projektech 

vaše zapojení do marketingových projektů bude zahrnovat: 

pomoc při hledání správných influencerů v Polsku a komunikaci s nimi 

poskytování pomoci při komunikaci týkající se marketingových projektů ve spolupráci s polskými partnery 

budete naším poradcem v oblasti místních zvyklostí a praktik na polském trhu - budete nám říkat, čeho se vyvarovat a kde by bylo vhodné změnit strategii 

Co hledáme 

výbornou znalost polského jazyka slovem i písmem (úroveň C1 - C2) 

dobré komunikační schopnosti a schopnost řešit problémy 

nadšení pro psaní a výbornou gramatiku 

zkušenosti s německým módním maloobchodem a/nebo e-commerce jsou výhodou 

 

POJĎTE S NÁMI BUDOVAT ASTRATEX. 

Společně dokážeme velké věci! 


ASTRATEX a.s.