Staň se hrdinou našich zákazníků!
V Decathlonu chceme, aby měl každý radost ze sportu. Občas se ale něco pokazí a právě tehdy přichází na řadu náš nejdůležitější tým: zákaznický servis. Hledáme sportovce s klidnou hlavou a srdcem na správném místě, kteří se nezaleknou výzvy a dokáží najít řešení v každé situaci.
Máš v sobě schopnost proměnit problém v úsměv? Pokračuj ve čtení!
Jako spoluhráč v zákaznickém servisu budeš tváří Decathlonu. Budeš ten první a poslední, na koho se naši zákazníci obrátí, a právě na tobě bude záležet, s jakým pocitem od nás odejdou. Co tě čeká?
- Budeš hledat férová řešení: Ať už půjde o reklamaci, výměnu zboží nebo jen složitější dotaz, tvým úkolem bude naslouchat a pomoci.
 - Budeš klíčovou spojkou: Budeš mít na starosti plynulý chod online objednávek a komunikaci napříč celou prodejnou.
 - Budeš součástí týmu, který drží spolu: Víme, že je to občas náročné. O to víc se můžeš spolehnout na partu kolegů, kteří tě nenechají ve štychu.
 
Pokud v sobě máš přirozenou empatii, jsi trpělivý/á a máš radost, když můžeš někomu pomoci, jsi přesně ten, koho hledáme. Přidej se k nám, získej skvělé zkušenosti a buď tím, díky komu nás zákazníci milují.
Zní to jako mise pro tebe? Pošli nám o sobě pár řádků a nezapomeň připsat, jaký sport ti dobíjí baterky!
Jaké SKILLS potřebuješ?
Sport
- Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
 
Ochota
- Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
 
Selský rozum
- Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
 
Mobilita
- Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.
 
Zodpovědnost
- Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
 
Komunikace
- Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
 
Digital lover
- Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
 
Co se ti dále může hodit?
Angličtina
- Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.
 
Odolnost vůči stresu
- Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
 
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
- Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
 
Příprava objednávek
- Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,
 
Procesy zákaznického servisu
- Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
 
Péče o zákazníky
- Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
 
Administrativa
- Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.
 
Široká škála BENEFITŮ
- Flexibilita směn - Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
 - Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
 - Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně 
s týmem oslavuješ dosažené cíle. - Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
 - Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
 - U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
 - Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
 - V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.