Staň se hrdinou našich zákazníků!
V Decathlonu chceme, aby měl každý radost ze sportu. Občas se ale něco pokazí a právě tehdy přichází na řadu náš nejdůležitější tým: zákaznický servis. Hledáme sportovce s klidnou hlavou a srdcem na správném místě, kteří se nezaleknou výzvy a dokáží najít řešení v každé situaci.
Máš v sobě schopnost proměnit problém v úsměv? Pokračuj ve čtení!
Jako spoluhráč v zákaznickém servisu budeš tváří Decathlonu. Budeš ten první a poslední, na koho se naši zákazníci obrátí, a právě na tobě bude záležet, s jakým pocitem od nás odejdou. Co tě čeká?
- Budeš hledat férová řešení: Ať už půjde o reklamaci, výměnu zboží nebo jen složitější dotaz, tvým úkolem bude naslouchat a pomoci.
- Budeš klíčovou spojkou: Budeš mít na starosti plynulý chod online objednávek a komunikaci napříč celou prodejnou.
- Budeš součástí týmu, který drží spolu: Víme, že je to občas náročné. O to víc se můžeš spolehnout na partu kolegů, kteří tě nenechají ve štychu.
Pokud v sobě máš přirozenou empatii, jsi trpělivý/á a máš radost, když můžeš někomu pomoci, jsi přesně ten, koho hledáme. Přidej se k nám, získej skvělé zkušenosti a buď tím, díky komu nás zákazníci milují.
Zní to jako mise pro tebe? Pošli nám o sobě pár řádků a nezapomeň připsat, jaký sport ti dobíjí baterky!
Jaké SKILLS potřebuješ?
Sport
- Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.
Ochota
- Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
Selský rozum
- Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
Mobilita
- Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.
Zodpovědnost
- Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
Komunikace
- Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
Digital lover
- Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.
Co se ti dále může hodit?
Angličtina
- Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.
Odolnost vůči stresu
- Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
- Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
Příprava objednávek
- Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,
Procesy zákaznického servisu
- Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
Péče o zákazníky
- Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Administrativa
- Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.
Široká škála BENEFITŮ
- Flexibilita směn - Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
- Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
- Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně
s týmem oslavuješ dosažené cíle. - Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
- Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
- U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
- Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
- V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.